BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Halaman Yang Tercipta OlehKu

Sahabat-Sahabat Hamba Yang Dikasihi....

Papan Pernyataan / Pengumuman

1. Pengumuman!! Kini blog ini sedang menjalani penambahbaikkan sistem dan kemaskini data serta menaiktaraf terutama di bahagian Menu (yang mana akan ditambah dengan Sub Menu). Oleh itu, diharap anda semua dapat menyokong hamba dan bersabar sekiranya berlaku ralat semasa mengunjungi laman ini.

2. Dengan sukacitanya, hamba akan meng'upload' segala fail berkaitan dan diletakkan di blog ini menerusi beberapa laman web simpanan fail iaitu Ziddu, Hotfile atau 4Shared.(P/s: Disebabkan Ziddu kini tidak lagi berada dibawah Linkbucks, maka pautan di bawah failnya akan mempunyai sedikit masalah. Jika berlaku, gunakan link alamat di atas bermula dengan http:// atau tekan link bertulis "Pergi Terus Ke Laman Anda"

3. Apabila anda menekan sebarang link (pautan) atau 'button' di dalam blog ini, anda akan dibawa ke sublink Linkbucks. Anda hanya perlu tekan "Skip This Ad" (atau nombor 'counting' dari 5 ke 0) pada sebelah atas kanan dan ia akan membawa anda terus ke laman yang dikehendaki.

4. Pelayan Linkwithin telah dikeluarkan atas sebab tertentu;jadi gunakan Menu yang tersedia di atas, atau klik di bahagian "Label Buku Terjemahan, Video@Audio", "Catatan Hamba Yang Ter'Hot'" dan "Senarai Catatan Hamba".

5. Jika anda melawat laman ini, dipersilakan menulis sebarang komen, cadangan atau pertanyaan menerusi "Ulasan" atau "ChatBox". Anda juga digalakkan untuk "Like" FB yang tersedia juga menjadi ahli bagi blog ini.

6. Terdapat gangguan pada fail 4Shared (masalah copyright), jadi lagu-lagu itu tidak akan dapat didownload dalam masa ini. Harap rakan-rakan semua bersabar dan Insyaallah, hamba akan download dan update link bagi setiap lagu itu kembali; kerana kini hamba bekerja.

Sekian, terima kasih.

Sila "Like" Jika Suka Sangat!

Nak Tukar Font? Silakan....

Translator Bahasa Hamba!

Sabtu, September 05, 2009

Kenangan STPM (PSV) 2007 : Bahagian I

Assalamualaikum pada semua yang melayari  blog hamba, terima kasih hamba ucapkan. Di sini hamba sekadar ingin berkongsi maklumat dan kenangan/memori hamba semasa menuntut di SMK Clifford, Kuala Lipis pada tahun 2006-2007. Hamba ketika ini menjalankan projek kerja kursus hamba semasa menjawab kertas PSV 3. Nyata jerih perih hamba berbayar jua akhirnya, kerana hamba berjaya mendapat A dlm PSV. Lebih mengejutkan, hamba berjaya menjawab kertas 1 dengan baik, sedangkan hamba amat lemah dalam subjek ini. Setinggi penghargaan hamba ucapkan kepada guru hamba, Pn Hamidah & En.Saribunis (adinda beliau kini menuntut di tempat yang sama dengan hamba, dalam course yang sama). Tapi, alhamdulillah, hamba akhirnya berjaya menjejakkan kaki ke menara gading....terima kasih semua...


Hamba sedang sibuk melakar pada folio


Antara bahan-bahan yang hamba gunakan untuk menghasilkan projek lanskap ini


Alatan lukisan & lakaran yang hamba gunakan


Gabungan alatan tangan & alatan tulisan


Hamba bermula dengan memotong span


Hamba menggunting span mencuci pinggan untuk dijadikan lantai @ rumput di atas model




Hasil keratan yang hamba lakukan...


Hamba menggunting span...


Gam UHU digunakan untuk melekatkan span ke papan board


Setelah dilekat, buat pembetulan sedikit pada span yang ditampal


Percubaan 1 : Untuk membuat bunga pagar di situ..


Hasil pertama kerja hamba...


Sibuk menggaris ganti meja...untuk buat pagar


Gam putih disapu pula daripada rakan saya..


Lukis dengan baik, untuk memudahkan pemotongan dilakukan


Tengah sapu gam pada span untuk dijadikan pokok


Mula memotong ikut jenis permainan & saiz yang dikehendaki..


Hamba sedang membuat hiasan untuk pagar


0 ulasan:

Buih Yang Berterbangan